mandag 20. juni 2011

16 DAYS

Min reiseblogg, mer for meg en deg


Jeg vet med meg selv at jeg kommer til å glemme deg sånn ca 18934989481 ganger i løpet av tiden frem til, og under turen.

Yo.


Men, hej!
Jeg heter Maj-inga, jeg er en ganske vanlig 17år gamle jente. Jeg tilbringer altfor mye tid forran pc-skjermen, hører på bråkete musikk, lager rot hvor enn jeg går, glemmer viktige avtaler, synes FaceBook er rimelig mye mer spennende enn skolearbeid, spiser selvfølgelig bare sunn mat og gjør aldri noe galt (yeah).


Blir fint å ha fri fra meg i fire uker, mamma..?


FORDI, nå er det nemlig kun 17 dager til jeg og bestevennen min Vilde (som liksom skulle linke til nå men ikke kunne det fordi jeg vet faktiskt ikke om ho har blogg lenger, fett, skikkelig nyttig informasjon det her), drar til California, Long Beach for fire uker. FIRE UKER!!! Og det er en god del og fikse før den tid!



Hittil har jeg:

- Fiksa nytt pass
- Fyllt ut masse skjemaer
- Søkt visum eller noe (NEI, USA. JEG DRIVER IKKE MED SPIONASJE FOR 8137138731. GANG)
- Betalt noen koslige regninger
- Lest gjennom alt EF sier jeg må lese gjennom (og glemt det)
- Fiksa meg WIMP så jeg har musikk
- Skrevet pakkeliste

Jeg er Photoshop-nerd foresten.


Og nåå skal jeg i stallen, så hejdå.


EVERY DAY IM SHUFFELING!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar